Ostatní uklízeči a pomocníci

Požadujeme:
- základní vzdělání/výuční list
- spolehlivost, pečlivost, kladný vztah k práci
- očkování proti hepatitidě typu B je nutné (zaměstnavatel je zařízením sociálních a zdravotních služeb)
- trestní bezúhonnost

Popis pracovní pozice:
- běžný úklid svěřeného pracoviště (mytí a vysávání podlah a schodů, vynášení odpadkových košů, utírání prachu, mytí oken, úklid koupelen, toalet atd.)
- udržování celkové čistoty a pořádku ve svěřených prostorách

- zázemí stabilní organizace
- příspěvky z FKSP
- 25 dnů dovolené
- 3 sick days ročně
- stravování ve vlastním stravovacím zařízení zaměstnavatele
- odměny při významných pracovních a životních výročích
- plný (40 hodin týdně)


Plat od:
19 500 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
10.04.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc.Lenka Kreysová
515 504 217
Lenka#kreysova|kocianka#cz







Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.