Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

SLUŽEBNÍ POMĚR na dobu neurčitou, pružná pracovní doba. Nástup 1. června 2024. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu do 9. platové třídy. Platové podmínky: - platový tarif v rozmezí od 21.710 Kč do 31.820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., - osobní příplatek od 1.591 Kč do 4.773 Kč, - zvláštní příplatek ve výši 2.150 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., a služebního předpisu GŘ č. 2/2017, - možnost výkonnostních a cílových odměn. Služba zahrnuje zejména: - Zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění. - Zajišťuje správu více druhů daní u přidělených daňových subjektů, tj. zpracovává daňová tvrzení, stanovuje správnou výši daňových povinností, provádí potřebná šetření. - Vyrozumívá daňový subjekt o nedoplatku, zpracovává výkazy nedoplatků a předává je k vymáhání. - V rozsahu své působnosti vydává rozhodnutí při správě daní, vyřizuje opravné a dozorčí prostředky, vyřizuje žádosti o prominutí příslušenství daně a provádí vyhledávací činnost a místní šetření. - Provádí postupy k odstranění pochybností. - Předepisuje příslušenství daní, ukládá pokuty a provádí k tomu potřebné úkony a postupy. - Výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení. Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, 5 dnů volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity. Přihlášky zasílejte nejpozději do 21. 4. 2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. Bližší informace poskytne: Ing. Lenka Prokopová, tel.: +420 491 418 301, e-mail: lenka.prokopova@fs.mfcr.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
od 23 860 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

České BudějoviceGenerální finanční ředitelství
od 27 080 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

České BudějoviceGenerální finanční ředitelství
od 27 190 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
od 25 280 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Ústí nad OrlicíGenerální finanční ředitelství
21 710 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Havlíčkův BrodGenerální finanční ředitelství
od 27 190 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?