LEAN SPECIALISTA

- Řízení procesu dle procedury TPM.
- Identifikace příležitostí pr o zlepšení na výrobních procesech, snížení šrotovitosti a redukce nákladů.
- Definovat rozsah a cíle programu zlepšení.
- Sběr TPM podkladů od navrhovatelů, jejich kontrola, zpracování a uzavření.
- Evidence TPM návrhů, předložení návrhů k vyhodnocení nadřízeným pracovníkům
- Spolupráce na realizaci TPM návrhů.
- Identifikace ukazatelů a priorit pro implementaci návrhu.
- Analýza proveditelnosti realizace návrhu.
- Vyhodnocení návrhů na základě vynaloženého úsilí a prospěchu.Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
60 000 Kč
Pracoviště:
Ústecký kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* Znalost výrobního procesu
* AJ na komunikativní úrovni
* Znalost systémů 5S, Lean, Kaizen, VSM, Analýza příčin apod.
* Dobré prezentační znalosti, znalost MS Excel

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- plně hrazené stravování
- roční bonus ve formě 13. platu
- docházkový benefit až 2000
- po půl roce rodinný benefitní balíček
- dotované firemní stravování
- příspěvek na dojíždění
- dovolená nad rámec zákona
- příspěvek na penzijní spoření
- mobilní telefon, notebook

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Procesní inženýr
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Usti nad Labem (GR)
(+420) 417 662 810
K#Cibulkova#406924203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?