Obchodní zástupci

Upřesňující informace4): Dobrý den,

aktuálně obsazuji pozici obchodního asistenta ředitele.

Co nabízím:
" Práci na HPP nebo IČO
" Motivující platové ohodnocení
" Flexibilní pracovní doba
" Inspirativní a energické prostředí

Co požaduji:
" Férový přístup a loajalitu
" Pracovitost
" SŠ s maturitou
" Výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování
" Chuť učit se novým věcem (předchozí zkušenosti nejsou podmínkou)

Jaká je pracovní náplň:
" Telefonická a osobní komunikace s klienty
" Přítomnost na obchodních jednáních
" Péče o stávající i nové klienty

Pokud vás moje nabídka zaujala, pošlete mi CV na adresu: tomas.lamplota@bcas.cz

Plat od:
40 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
08.04.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tomáš Lamplota
777 209 082
Tomas#lamplota|bcas#cz






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

BrnoHookahteka s.r.o.
od 31 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Ústí nad OrlicíACE Trade spol. s r.o.
28 000 - 30 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
21 170 - 31 820 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Uherské HradištěSchlote-Automotive Czech s.r.o
220 - 282 Kč

Odborní asistenti v administrativě

HavířovStřední škola technických obor
20 130 - 29 520 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?