Vedoucí ostatních úředníků

Tajemnice Městského úřadu Dobřany vyhlašuje v souladu se zákonem 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen zákon o úřednících) VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 4/2024 na obsazení pozice úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany - vedoucí finančního odboru Rámcová pracovní náplň: Vedoucí úředník dle zákona č. 312/2002 Sb., který je zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je komplexní zajišťování finančního hospodaření města. Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany Platová třída odpovídající druhu práce: dle katalogu prací – 10. pl. tř. Pracovní úvazek: plný, pracovní poměr na dobu neurčitou Předpokládaný datum nástupu: květen 2024 nebo dle dohody Nabízíme: dobré platové podmínky – motivující osobní příplatek, příplatek za vedení, mimořádné čtvrtletní odměny, k dispozici IT vybavení a mobilní telefon. Další benefity: 25 dnů dovolené, indispoziční volno, stravné, flexi-passy, dle potřeby jsme schopni poskytnout i byt Kvalifikační a odborné požadavky: . vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání ekonomického směru; . znalost právního rámce územních samosprávných celků a rozpočtových pravidel územních rozpočtů výhodou; . praxe na úseku financování organizace, tvorby rozpočtu a účetnictví ve veřejné správě výhodou; . orientace v problematice správy majetku, zejm. bytů, výhodou; . složené zkoušky zvláštní odborné způsobilosti výhodou; . velmi dobrá znalost programů MS OFFICE; . zkušenosti s vedením týmu výhodou; . dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů; . řidičský průkaz skupiny B výhodou. Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících, tj. fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let; - je způsobilá k právním úkonům; - je bezúhonná ve smyslu ustanovení § 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících; - ovládá jednací jazyk Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče b) datum a místo narození uchazeče c) státní příslušnost uchazeče d) místo trvalého pobytu uchazeče, telefonický kontakt e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana f) datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno připojit tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (strukturovaný životopis) včetně telefonického a e-mailového kontaktu b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - ORIGINÁL c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, d) další doklady, které se týkají odborné způsobilosti uchazeče e) podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění: Poskytnutím svých osob

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Vedoucí ostatních úředníků

RosiceMěsto Rosice
25 280 - 37 170 Kč

Vedoucí pracovníků informačních služeb

Kutná HoraČeské muzeum stříbra, příspěvk
25 000 - 37 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

BřeclavMěsto Břeclav
26 000 - 38 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

OlomoucStatutární město Olomouc
29 400 - 43 370 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?