Odborní asistenti v administrativě

KONTAKT : Dagmar Krejčíková, Markéta Pospíšil, tel.: 321 579 051, e-mail: personalni@stegg.cz VOLAT - 08:00 hod. - 15:00 hod. Pohovor dle dohody, po zaslání životopisu. Pracovní náplň : - Administrativní podpora společnosti - Vedení jednoduché účetní agendy - správa podkladů, faktur, jednoduché zúčtovávání ověřování písemností, archivace dokumentů a dokladů, vyřizování pošty, zajištění kancelářských potřeb apod. - Organizace porad divize a pořizování zápisu z porad - kontrola a zpracování podkladů pro mzdy zaměstnanců, evidence docházky - Evidence platebních karet, kontrola zpracování dokladů/podpisové kolo zpracování žádostí o zahraniční služební cesty a agenda s tím spojená (pojištění, letenky, hotely, rezervace služebních vozidel, apod.), kontrola vyúčtování Očekáváme : - Aktivní přístup, flexibilita, ochota pracovat, chuť učit se novým věcem - Velmi dobré organizační schopnosti, samostatnost, umět si stanovit priority v náročných situacích - Spolehlivost a pečlivost budete pracovat s účetními doklady, smlouvami a citlivými daty - Středoškolské vzdělání - Znalost práce v Excelu, Wordu a Power pointu - Znalost angličtiny výhodou - Řidičský průkaz - skupina B - výhodou Nabízíme : - Možnost pracovat s profesionály v české technologické společnosti - Příjemné pracovní prostředí s partou fajn lidí - Práci, která není jednotvárná - Firemní benefity - mobilní telefon, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickdays - Stanete se důležitou součástí našeho týmu, můžete dál rozvíjet svou kariéru. Vše Vás naučíme a zaškolíme.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?