Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Náplň práce: provádění postupů při správě daní podle daňového řádu zejména u daně z přidané hodnoty, tj. vyhledávací činnost, místní šetření, daňové kontroly, postupy k odstranění pochybností, a to i mimo České Budějovice Vedení daňového a správního řízení včetně zpracování rozhodnutí. Znalost účetnictví výhodou. Zaslání životopisu e-mailem bez uznávaného elektronického podpisu nelze považovat za přihlášku do výběrového řízení! Bližší informace a pokyny k podání žádosti naleznete zde: https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9683440

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

České BudějoviceGenerální finanční ředitelství
od 27 080 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

České BudějoviceGenerální finanční ředitelství
od 27 190 Kč



Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
od 23 860 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

České BudějoviceGenerální finanční ředitelství
od 27 080 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

České BudějoviceGenerální finanční ředitelství
od 27 190 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
od 25 280 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Ústí nad OrlicíGenerální finanční ředitelství
21 710 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Havlíčkův BrodGenerální finanční ředitelství
od 27 190 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?