Vedoucí ostatních úředníků

Výběrové řízení č. 2024/43
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-zajišťuje plnění úkolů v samostatné působnosti magistrátu uložené úřadu radou nebo zastupitelstvem města v souladu s vymezenou působností odboru podle organizačního řádu,
-zodpovídá za provoz IT Magistrátu města Olomouce,
-zajišťuje rozvoj IT Magistrátu města Olomouce,
-zajišťuje koordinaci projektů vývoje informačních systémů, zpracování plánů, norem a postupů rozvoje IT,
-metodicky zodpovídá za procesy v oblasti informačních standardů (technických, aplikačních).
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu.
Obor: vzdělání v oboru IT, technické zaměření apod.
Praxe ve veřejné správě výhodou.
Jiné požadavky:
-zkušenosti s vedením kolektivu,
-zkušenosti s řízením IT projektů,
-schopnost strategického a koncepčního řízení provozu a rozvoje ICT v organizaci,
-praxe v oblasti analýz krátkodobých a dlouhodobých potřeb v oblasti IT,
-zkušenost s přípravou koncepčních, strategických nebo obdobných dokumentů,
-znalost problematiky ICT v oblasti výkonu státní správy a samosprávy výhodou,
-organizační, řídící a koncepční schopnosti,
-adaptabilita a analytické schopnosti,
-dobré komunikační schopnosti,
-znalost problematiky přípravy a realizace projektů na nákup nových technologií výhodou,
-dobrý přehled v oblasti síťové a serverové infrastruktury, rovněž tak v oblasti aplikačního prostředí výhodou,
-znalost anglického jazyka na komunikační úrovni výhodou,
-řidičský průkaz skupiny B výhodou,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971,
-je možno přiložit Vaše představy o finančním oho

Plat od:
29 400 - 43 370 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jen písemně


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Vedoucí ostatních úředníků

RosiceMěsto Rosice
25 280 - 37 170 Kč

Vedoucí pracovníků informačních služeb

Kutná HoraČeské muzeum stříbra, příspěvk
25 000 - 37 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

BřeclavMěsto Břeclav
26 000 - 38 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

OlomoucStatutární město Olomouc
29 400 - 43 370 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.