Úředníci jinde neuvedení

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemník Magistrátu města Prostějova vyhlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou REFERENT/KA ODDĚLENÍ DOPRAVY A KOMUNIKACÍ (výkon agendy speciálního stavebního úřadu) na Odboru dopravy Magistrátu města Prostějova Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která: -je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt -je způsobilá k právním úkonům -je bezúhonná -ovládá jednací jazyk Další požadavky: -stavební vzdělání nebo vzdělání v oblasti dopravy nebo veřejné správy - výhodou; -orientace v projektové dokumentaci dopravních staveb - výhodou; znalost následujících právních předpisů a jejich prováděcích předpisů: - zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, v platném znění - zákon č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném znění - zákon č. 183/2006 Sb., zákon o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění - zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, v platném znění - zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, v planém znění - zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění -praxe ve veřejné správě - výhodou; -dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti; -aktivní řidič s řidičským oprávněním skupiny B - podmínkou; -vhodné i pro absolventy; -pro výkon pozice bude nutné složit zkoušku zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků. Co nabízíme: příjemné pracovní prostředí, pružné rozvržení pracovní doby, 5 týdnů dovolené, indispoziční volno, stravovací a benefitní karta, příspěvek na penzijní připojištění, účast na vzdělávacích akcích (rozvoj odborných i měkkých dovedností) Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: -jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí následující doklady: -strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením -ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Nedoložení výše uvedených dokumentů je považováno za nesplnění formálních požadavků a je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení. Žadatel nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly. Přihlášku můžete doručit následovně: -prostř

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

ProstějovFTL - First Transport Lines, a
28 000 - 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ProstějovREpoint mark s.r.o.
11 200 - 16 800 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ProstějovREpoint mark s.r.o.
11 200 - 16 800 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ProstějovREpoint mark s.r.o.
11 200 - 16 800 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ProstějovREpoint mark s.r.o.
11 200 - 16 800 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemStatutární město Ústí nad Labe
25 280 - 37 170 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

LitoměřiceMgr. Lucie Jursíková Brožková
30 000 - 40 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Karlovy VaryINTERALL CZ s.r.o.
od 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TepliceOKRESNÍ SOUD V TEPLICÍCH
od 21 800 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Nový JičínSTK Roman Kučera s.r.o
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HodonínRIGUM, s.r.o.
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.