Všeobecní administrativní pracovníci

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM.
Životopis zasílejte na email: martin.schmidt@repoint.cz

Pracovní doba: Po-Pá ranní směna, úvazek dle domluvy 20-35 hod. týdně


Náplň práce: příjem a výdej zásilek včetně kontroly dokumentů, zadávání zboží do systému a zpracování tabulek, každodenní telefonická a emailová komunikace se zákazníky a dodavateli


Požadujeme: uživatelskou znalost práce na PC (word, excel, outlook), znalost grafických programů, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, loajalita k firmě, ŘP. s k. B výhodou


Nabízíme: zaměstnanecké slevy, odměny, stravenky, občerstvení na pracovišti, pit. režim ve zdravotním preven. programu, vitamínové balíčky

Plat od:
11 200 - 16 800 Kč
Pracoviště:
Prostějov
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martin Schmidt
martin#schmidt|repoint#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.