Nástup dohodou..Náplň práce: - Vedení jednoduchých přehledů, statistik, evidencí.- Vykonávání administrativních prací podle stanovených postupů nebo instrukcí.- Obsluha kancelářských strojů a rozmnožovací techniky, přepojování telefonických hovorů na kompetentní pracovníky.- Manipulace s písemnostmi a poštovními zásilkami včetně jejich evidence.- Zaprotokolování, třídění písemností a vedení jejich evidence.- Vedení přehledů o obsazenosti pronajímaných prostor (sál, kavárna, kanceláře atd.).- Zajišťování chodu recepce, uzamykání a kontrola zabezpečení Centra Kosatec.Požadujeme:- organizační schopnosti, komunikativnost- statut osoby zdravotně znevýhodněné nebo invalidního důchodce- odolnost vůči stresu- hmotnou zodpovědnost (práce s penězi), výpis z trestního rejstříku- zkušenost s prodejem- zdravotní průkazNabízíme:- nástup na pracovní smlouvu - zkrácený úvazek: 4 hodiny denně- pracovní doba: dvousměnný provoz, ranní 8:00 - 12: 30, odpolední 12: 30 - 17:00- příjemné pracovní prostředí, benefitní zaměstnanecký program- zázemí stabilní organizace- mzda: od 10 150,- Kč Zaměstnanecké výhody: zaměstnanecký benefitní systémPrvní kontakt e-mailem nebo telefonicky (Po - Pá).