Odborní asistenti v administrativě

Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění. (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem). Charakteristika činnosti: Zajišťování péče o kulturní památky a koordinace správy místních památek, kontrola plnění zákonných povinností vlastníků (uživatelů) kulturních památek, rozhodování o podmínkách péče, obnovy, nakládání, využívání a zajišťování ochrany kulturních památek v územní působnosti včetně administrace příslušných dotačních programů na obnovu památek. Administrativní spolupráce při pořizování územně plánovací dokumentace. Předpokládaný nástup: dohodou Platové zařazení: 10. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.ve znění pozdějších doplňků). Požadovaná kvalifikace: VŠ - minimálně bakalářský studijní program nejlépe stavebního směru nebo se zaměřením na památkovou péči a technické památky, historické vědy a obdobné obory Jiné požadavky: - Vysoké pracovní nasazení, - absolvování zkoušky zvláštní odborné způsobilosti v daném oboru výhodou, - dobré komunikační a organizační schopnosti, - zvládání zátěžových situací, - uživatelská znalost práce na PC, - ŘP výhodou, - znalost dané problematiky výhodou. Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: - Přesné označení výběrového řízení, - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče, - kontaktní telefonní číslo. Nabízíme tyto benefity: - Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku), - 5 dnů pracovního volna s náhradou platu, - příspěvek na penzijní připojištění, - příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit, - příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců, - peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu. Požadované doklady: - Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Na obálku uveďte "NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ" a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete na adresu: Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové ná

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?