Odborní účetní mzdoví

První kontakt e-mailem.
Nástup možný ihned.
Mzda 50 000 + motivační složka

praxe výhodou v oboru "výpočet mezd" a to minimálně 2 roky, s rozsahem výpočtu minimálně pro 100 a více zaměstnanců (ideálně v průmyslovém podniku).
Ochotu vzdělávat se, pracovitost, schopnost samostatného zpracování mezd, dobrou znalost mzdové a daňové problematiky, vysokou pracovní morálku a schopnost pracovat v kolektivu.

Mzda 50 tis. + další motivační složky mzdy
Profesní životopis zasílejte na obchod@m-pro.cz.

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Brno-venkov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Mzdová účetní
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Martin Kubát
martin.kubat@m-pro.cz


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Odborní účetní mzdoví

Nový JičínFULLCOM s.r.o.
25 000 - 55 000 Kč

Odborní účetní mzdoví

TrutnovOblastní nemocnice Trutnov a.s
od 38 000 Kč

Odborní účetní mzdoví

VsetínVsetínská nemocnice a.s.
od 35 000 Kč

Odborní účetní mzdoví

PrachaticeNemocnice Prachatice,a.s.
od 32 800 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?