Účetní všeobecní

Náplň práce:
- vedení účetních agend,
- součinnost při zpracování účetních závěrek,
- práce v účetním programu,

Požadavky:
- SŠ vzdělání
- dobrou znalost práce na PC
- praxe v účetnictví výhodou
- ochotu učit se novým věcem, pečlivost
- zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost

Nabízíme:
- nástup do české stabilní společnosti, která na trhu působí již 30 let
- přátelský kolektiv, příjemné pracovní prostředí
- firemní akce

Zájemci o zaměstnání zašlou životopis na e-mail: hana.rosenzweigova@bartonapartner.cz. Do předmětu uveďte název pracovní pozice.

Plat od:
28 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Hana Rosenzweigová
hana#rosenzweigova|bartonapartner#cz






Podobné nabídky práce

Samostatná/ý účetní

55 000 - 67 000 KčPrahaEKOSPOL a.s.

Fakturanti

Nový JičínPiešťanský X-Force a.s.
23 000 - 25 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

PísekKD Haus s.r.o.
25 000 - 27 000 Kč

Fakturanti

ŘíčanyIES spol. s r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Mzdoví účetní

PlzeňÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Fakturanti

NáchodBATIST Medical a.s.
25 000 - 31 000 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?