asistent/ka ředitele odboru

Působnost ÚSTR určuje zákon č. 181/20007 Sb. Ve kterém se mimo jiné píše, že ústav
• zkoumá a nestranně hodnotí dobu nesvobody a období komunistické totalitní moci, zkoumá antidemokratickou a zločinnou činnost orgánů státu, zejména jeho bezpečnostních složek, a zločinnou činnost Komunistické strany Československa, jakož i dalších organizací založených na její ideologii,
• analyzuje příčiny a způsob likvidace demokratického režimu v období komunistické totalitní moci, dokumentuje účast domácích a zahraničních osob na podpoře komunistického režimu a odporu proti němu,
• získává a zpřístupňuje veřejnosti dokumenty vypovídající o době nesvobody a období komunistické totalitní moci, zejména o činnosti bezpečnostních složek a formách pronásledování i odporu.

Ústav pro studium totalitních režimů je organizační složkou státu zabývající se výzkumem období 1938 -1989 s určitým přesahem. Podrobně je možné se s Ústavem seznámit na jeho webových stránkách i s charakteristikou nabízeného místa.

Plat od:
27 000 - 37 000 Kč
Pracoviště:
okres Hlavní město Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

• minimálně SŠ s maturitou, vzdělání humanitního směru výhodou
• znalost práce se systémem GINIS výhodou
• velmi dobrá znalost českého jazyka – slovem i písmem
• komunikativní znalost anglického jazyka slovem i písmem (německý či ruský jazyk výhodou)
• uživatelská znalost práce na PC
• praxe na obdobné pozici, zejména v oblasti státní správy a samosprávy výhodou
• preciznost, systematičnost, samostatnost, komplexní přístup k řešení problémů
• schopnost pracovat pod tlakem


Cizí jazyk:

Česky

Náplň práce:

• zajišťování chodu sekretariátu odboru
• příprava pravidelných reportů pro ředitele odboru
• příprava jednání ředitele oboru, porad a dohled nad plněním zadaných úkolů
• zajišťování korespondence odboru, včetně hlídání zákonem daných lhůt, sledování termínů plnění povinností vyplývajících z grantových projektů
• komunikace s domácími i zahraničními partnery
• péče o chod spisové služby včetně jednání s poskytovateli softwarového řešení SSL
• zodpovědnost za proces administrativy

Nabízíme / benefity:

  • Pružná pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Vzdělávání
  • • odpovídající finanční ohodnocení
    • kvalitní zázemí velké vědecko-vzdělávací instituce, organizační složky státu
    • 5 týdnů dovolené
    • 5 dní indispozičního volna
    • stravenky
    • FKSP
    • možnost dalšího vzdělávání.

Nástup:
ihned nebo dle dohody
Obor a Profese:
Administrativa - Asistentka, Administrativa - Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Vendula Pešková
+420221008537
personalni|ustrcr#cz





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.