Řídící pracovníci v oblasti logistiky

Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Pracovní doba: pružná pracovní doba (jednosměnný provoz). Náplň práce: organizace a koordinace práce skladníků, zodpovědnost za provoz a údržbu manipulační techniky a regálových systémů, optimalizace interního a externího toku materiálu, tvorba a implementace logistických instrukcí a procedur, neustálé hledání cest ke snižování logistických nákladů, plánování a řízení aktivit oddělení, řešení problémů a reklamací, rozdělování úkolů a kontrola jejich plnění, kontrola a vymáhání dodržování bezpečnostních a hygienických předpisů, report výsledků manažerovi logistiky. Požadujeme: min. 2 roky praxe v oblasti vedení skladu, řidičský průkaz sk. B, zkušenost s obsluhou manipulační techniky, znalost BOZP, PO a ŽP, orientace na výsledky a detailní přístup, schopnost řídit a motivovat tým, vynikající komunikační a organizační dovednosti. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na dojíždění, dotované stravování, fitness v závodě, cafeterie 10.000,- Kč/rok a další bonusy. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

Plat od:
40 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
16.04.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer logistiky
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavlína Franková
354 501 258
prace|petainer#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

JeseníkJiří Marinka
38 000 - 43 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
70 000 - 90 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
80 000 - 90 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

PísekTommi CZ s.r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.