Nákupčí

Kontakt zasláním životopisu na e-mail job@pewag.cz.

Požadujeme:
- SŠ vzdělání - technického směru výhodou
- komunikativní znalost AJ nebo NJ výhodou
- znalost SAPu výhodou
- praxe v nákupu podmínkou
- samostatnost, odolnost vůči stresu
- řidičské oprávnění skupiny B.
Rozsah práce:
- běžná agenda: komunikace s dodavateli, vystavování objednávek, urgencí, …..
- vyhledávání nových dodavatelů
- SAP: údržba a správa dat
- administrativní činnost: kontrola a párování faktur
- zpracování cenových porovnání, statistik, …..
Nabízíme:
- pružnou pracovní dobu
- vzdělávací kurzy, školení
- 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days
- příspěvek penzijního připojištění, pojištění odpovědnosti
- PP na dobu určitou s možností prodloužení
- mzda od 33 tis. Kč, dle praxe
- nástup možný ihned.

Plat od:
33 000 Kč
Pracoviště:
Rychnov n. Kněžnou
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Daniela Trojková
job|pewag#cz






Podobné nabídky práce

Nákupčí

PřerovAstron Buildings s.r.o.
35 000 - 50 000 Kč

Nákupčí

JihlavaJIHLAVAN, a.s.
40 000 - 50 000 Kč

Nákupčí

PrahaGEP Czech Republic s.r.o
od 110 000 Kč

Nákupčí

LiberecMSV Liberec, s.r.o.
od 26 000 Kč

Nákupčí

OpavaPF PLASTY CZ s.r.o.
od 28 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?