Přepážkoví pracovníci na poštách

PRVNÍ KONTAKT emailem: darina.mikova@zmgroup.cz
Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner do lokality Chudenice okr. Klatovy.
Jedná se o administrativní práci - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod.
POŽADUJEME spolehlivost, komunikativnost, znalost práce s výpočetní technikou, bezúhonnost

Plat od:
7 988 - 13 313 Kč
Pracoviště:
Klatovy
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Pracovník na přepážce
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Darina Míková
725 828 376
darina#mikova|zmgroup#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Úředníci v oblasti daní

LiberecGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
23 390 - 34 370 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

Ústí nad LabemÚstecký kraj
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?