Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Druhá kontaktní osoba:
- Marek Dubovský, dubovsky@kks.cz
Upřesňujcí informace:
- pečlivost, spolehlivost, znalost AJ, komunikativnost, řidičský průkaz sk. B
Zaměstnanecké výhody:
- příspěvek na dojíždění
- 13. plat, stravenkový paušál, měsíční prémie, příspěvek na penzijní připojištění
Informace:
- mailem
- telefonicky v čase od 7 do 14 hodin.>

Plat od:
27 000 Kč
Pracoviště:
Znojmo
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Marie Černá
515 258 097; 603 203 042
cerna|kks#cz






Podobné nabídky práce

Vedoucí ostatních úředníků

NáchodMěsto Náchod
22 000 - 30 000 Kč

Písaři

ZlínKRAJSKÝ SOUD V BRNĚ
21 800 - 27 260 Kč

Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

OlomoucVojenská nemocnice Olomouc
24 100 - 31 820 Kč

Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

Česká LípaNemocnice s poliklinikou Česká
22 000 - 25 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

Nový JičínMěsto Příbor
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?