Učitelé odborných předmětů (kromě pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami)

Ředitel SZŠ a VOŠ zdravotnické, České Budějovice, Husova 3, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa odborného učitele/odborné učitelky (1+1) v oboru ošetřovatelství na detašovaná pracoviště v Prachaticích a Strakonicích, s nástupem od 26. 8. 2024. Žádost a strukturovaný životopis (max. 2 strany) výhradně v elektronické podobě zašlete nejpozději do 10. 5. 2024, na adresu: stix@szscb.cz . Vysvědčení a VŠ diplom musí být doloženy v ověřených kopiích!
Podmínky pro zařazení k ústnímu pohovoru:
• ukončené magisterské studium v oboru ošetřovatelství • min. dva roky praxe ve zdravotnickém zařízení • pedagogické vzdělání (pedagogické minimum) je výhodou (není podmínkou) • znalost anglického nebo německého jazyka na komunikační úrovni.
K ústnímu pohovoru budou uchazeči pozváni v měsíci červnu 2024. Termín bude upřesněn.

Plat od:
33 000 - 43 000 Kč
Pracoviště:
Strakonice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
26.08.2024
Obor a Profese:
Učitel jazykové školy
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Výběrové řízení
stix|szscb#cz







Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?