Šéfredaktor / šéfredaktorka magazínu Estate & Business

A 11 s.r.o. - Mediální skupina A11 je největší vydavatelství lokálního, odborného a lifestylového tisku v ČR.

Máš ráda či rád přehled o aktuálním dění a v estate a developmentu? Naprosto přesně víš, jaké jsou designové novinky, při rozhovoru s architektem či developerem jsi jako ryba ve vodě? Bavila by tě možnost prezentovat svou práci před televizní kamerou v nové televizi A11 a také moderování prestižních eventů?

Pak hledáme právě tebe na pozici šéfredaktora/ky prémiového magazínu Estate & Business, který přináší aktuální informace o dění v developmentu, současné architektuře či designu – a také o ekonomické situaci v těchto odvětvích a lidech z oboru. Výjimečný koncept časopisu je postaven na přímém zapojení odborníků z řad předních developerských společností, renomovaných architektů a designérů, představitelů byznysu, významných finančních institucí či odborné veřejnosti.

Více informací o společnosti naleznete na www.a11.cz.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: předpoklad květen 2024

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: jan.stoll@a11.cz

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 27. 4. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

• zkušenost s podobným typem magazínů
• velmi dobrou orientaci a kontakty v prostředí
• reprezentativní vystupování a schopnost samostatné práce
• spolupráci s grafiky na přípravě vydání, a publikování v redakčním webu
• zapojení do produkce velkých eventů, a TV pořadů
• schopnost spolupracovat napříč naší firmou i s klienty
• ochotu zapojit se do naplňování obchodních příležitostí
• preciznost a systematičnost
• výbornou znalost českého jazyka a stylistiku

Nabízíme / benefity:

• zkušenost s podobným typem magazínů
• velmi dobrou orientaci a kontakty v prostředí
• reprezentativní vystupování a schopnost samostatné práce
• spolupráci s grafiky na přípravě vydání, a publikování v redakčním webu
• zapojení do produkce velkých eventů, a TV pořadů
• schopnost spolupracovat napříč naší firmou i s klienty
• ochotu zapojit se do naplňování obchodních příležitostí
• preciznost a systematičnost
• výbornou znalost českého jazyka a stylistiku
• práci v dynamicky se rozvíjejí mediální společnosti, která vydává desítky tištených titulů
• provozuje televizi a organizuje velké eventy
• příjemné pracovní prostředí v exkluzivní novostavbě Košířské brány a kolektivu
• podílet se na tvorbě zajímavého obsahu
• možnost komunikace s předními osobnostmi z prostředí
• posun v kariéře a zvýšení renomé prostřednictvím vystupování v TV
• zázemí stabilní a silné mediální skupiny

Nástup:
předpoklad květen 2024
Obor a Profese:
Média, reklama a PR - Šéfredaktor
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Eva Grundová
+420224819391
egrundova|jobsystem#cz






Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?