Prodavači ostatního zboží v prodejnách

-první kontakt se zaměstnavatelem: p.Kučera,123prace@centrum.cz
-hledáme obsluhu u pultu do bistra na parkovišti Okoř. Jedná se o výdej pokrmů, oblsuha zákazníků, servírování nápojů.....pro získání dalších informací je potřeba absolvovat osobní pohovor, pozveme Vás na základě e-mailu s krátkým životopisem na 123prace@centrum.cz (do předmětu zprávy:oblsuha Okoř), nevolejte, obdržíte pozvánku
-zaměstnanecké výhody:
jízdní výhody, podnikové stravování

Plat od:
35 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Praha-západ
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kučera
123prace|centrum#cz







Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?