Možnost práce z domu. Náplň práce:Zpracování přijatých faktur Astron poboček v EU; Komunikace s dodavateli a spolupracovníky z jiných oddělení i v zahraničí; Inventarizace účtů dodavatelů a další účetní agenda; Spolupráce na měsíčních účetních závěrkách, měsíčních vyúčtování platebních karet; Ad-hoc analýzy, spolupráce na auditu poboček a podpora týmuPožadavky:SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru; znalost podvojného účetnictví, orientace v daňové legislativě (DPH); Komunikativní znalost AJ, znalost dalších jazyků výhodou (NJ/FJ); Praxe na obdobné pozici výhodou (není podmínkou); Znalost práce s MS ExcelZájemci se mohou hlásit:- zasláním životopisu (CV) na e-mail: m.davidova@astron.biz;- telefonicky na čísle 581 250 241 - paní Martina Davidová