Všeobecní administrativní pracovníci

Náplň práce:
Příjem a vyřizování objednávek z e-shopu; Komunikace se zákazníky; Práce s PC a administrativní činnost (fakturace, evidence zakázek aj.); Balení zboží a jeho příprava k expedici. Příjem a výdej zboží.

Požadujeme:
Trestní rejstřík bez záznamu; Pečlivost a důslednost; Dobré komunikační dovednosti, základní znalost práce na PC (MS Office); zodpovědnost, cílevědomost a samostatnost, vysoké pracovní nasazení. Znalost outdoorového a military vybavení - výhodou.

Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: info@army-surplus.cz
Poznámka:
Kontaktováni budou pouze vybraní uchazeči, kteří budou pozváni k ústnímu jednání.

Plat od:
24 100 - 28 500 Kč
Pracoviště:
Přerov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Marcela Jarolímová
info|army-surplus#cz







Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?