Řidiči a obsluha zemědělských strojů

Pracovní doba od 6.30 hodin. Požadujeme řidičský průkaz B a T, svářečský a strojnický průkaz výhodou.
Kontakt POUZE e-mailem nebo telefonicky.

Plat od:
25 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jan Boháč
601 188 660
bohac|zdhanovice#cz






Podobné nabídky práce

Řidiči a obsluha zemědělských strojů

Rychnov n. KněžnouPodorlické zemědělské družstvo
26 000 - 35 000 Kč

Řidiči a obsluha zemědělských strojů

Žďár nad SázavouMobilní Moření Osiva s.r.o.
55 000 - 60 000 Kč

Řidiči a obsluha zemědělských strojů

StrakoniceŠumava, a.s.
25 000 - 40 000 Kč

Řidiči a obsluha zemědělských strojů

TachovAgrobor, s.r.o.
145 - 175 Kč

Řidiči a obsluha zemědělských strojů

KroměřížZámoraví, a.s.
od 34 000 Kč

Řidiči a obsluha zemědělských strojů

RokycanyOsecká zemědělská a obchodní s
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.