VEDOUCÍ ÚČETNÍ | AŽ 70 000,-

Máš ekonomické vzdělání? Praxi minimálně 5let a zkušenosti s vedením menšího týmu lidí?
Pak neváhej a ozvi se!!!

Náplň práce:
* zodpovědnost za závěrky
* vedení oddělení účtárny
* příprava dokumentů, výkazů a reportů
* kontrola přidělených analytických účtů
* spolupráce s celým oddělením FinancíZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Frýdek-Místek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* VŠ vzdělání ekonomického směru
* praxi min. 5roky na obdobné pozici ve výrobní společnosti
* AJ na úrovni min. B2
* zkušenosti s vedením lidí

* orientace v systému SAP výhodou

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* 13., 14. a 15. plat
* 25 dní dovolené
* pravidelné bonusy
* příspěvek na životní a penzijní připojištění
* příspěvky na stravování
* vzdělávací kurzy
* slevy na produkty společnosti

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Ostrava (GR)
(+420) 595 131 777
k#gavlasova#402195203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?