Odborní asistenti v administrativě

Druh práce: zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend orgánů samosprávy
Náplň práce: - zabezpečení činností sekretariátu,
spisové a administrativní práce,
evidence právních a vnitřních předpisů města,
vedení centrální evidence vyřizování stížností a petic,
vedení agendy komisí a výborů, zpracovávání materiálů pro jednání rady a zastupitelstva města, zveřejňování zápisů v interním systému a na webových stránkách města,
zveřejňování smluv v registru smluv,
zveřejňování záznamů o poskytnutých informacích na webových stránkách města,
plnění dalších úkolů dle pokynů 3. místostarosty a vedoucího odboru,
správa participativního rozpočtu města.
Místo výkonu práce: Písek
Doba výkonu práce: doba určitá
Předpokládaný nástup: 01.06.2024 nebo dle dohody
Platové podmínky: platová třída 8 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1
(plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky)
Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky)
Požadavky:
minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou,
výborná znalost práce s počítačem (zejména Microsoft Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič,
organizační a komunikační dovednosti,
schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů,
praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou.
Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu:
Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek
nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 22.04.2024.
Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ.
Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – sekretariát“.

Plat od:
20 130 - 29 520 Kč
Pracoviště:
Písek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Lenka Nohejlová
382 330 203
lenka#nohejlova|mupisek#cz






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

PřešticeREXXAM CZECH s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Rychnov n. KněžnouMěsto Rychnov nad Kněžnou
od 23 390 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?