Pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

VHODNÉ PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM.

Místo výkonu práce: Děčín, Rumburk, Varnsdorf

Požadujeme znalost českého jazyka a vlastnit řidičský průkaz sk. B a vlastní automobil.
Jedná se o rozvoz v ranních hodinách. Materiály chodí na adresu nebo si je pracovník vyzvedává na určených místech.
Smlouva nejdříve na jeden rok, možnost následného prodloužení.

Kontakt: Pavla Hrabánková, tel. 725 961 603 (volat Po-Pá 8:00 - 14:00), e-mail: kariera@pns.cz

Plat od:
10 000 - 12 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Pracovník poštovního provozu
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavla Hrabánková
725 961 603
pavla#hrabankova|pns#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

PísekJednota, spotřební družstvo v
od 9 500 Kč

Ostatní pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

TurnovPrvní novinová společnost a.s.
2 500 - 9 000 Kč

Doručovatelé listovních poštovních zásilek

PrahaČeská pošta, s.p.
25 000 - 29 000 Kč

Pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

Rychnov n. KněžnouPrvní novinová společnost a.s.
10 000 - 12 000 Kč

Pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

Rychnov n. KněžnouPrvní novinová společnost a.s.
5 000 - 9 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?