Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

Pozice: recepční hotelu
Kontakt: Kleník Kamil, tel.: 703 146 440, e-mail: klenik@panstvi.cz
První kontakt e- mailem nebo telefonicky denně od 9:00 - 18/:00 hod.
znalost minimálně Aj slovem i písmem, vlastní doprava, odpovědnost, příjemné vystupování
Zaměstnanecké výhody:
zvýhodněná cena personální stravy, volné využití wellness s rodinou, sleva 50% na konzumaci v naší restauraci Konírna
Nástup od 1.4.2024. Mzda: 28 000,- až 32 000,- Kč
Místo výkonu práce: NEW ART CONSULTING s.r.o., Hotel Dlouhá Lhota, Dlouhá Lhota č.p. 1, Dobříš

Plat od:
28 000 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Příbram
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kamil Kleník
703 146 440
klenik|panstvi#cz







Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?