Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem nebo telefonicky. Hledáme někoho, kdo: o Chce získat zkušenosti s poskytováním kvalitního a profesionálního zákaznického servisu prostřednictvím telefonu a e-mailu o Má vynikající komunikační schopnosti a rád pracuje s různými typy zákazníků o Se nebojí telefonovat a bude mít chuť se učit pracovat s našimi interními systémy o Má chuť se dále vzdělávat a kariérně růst ve světě financí o S námi bude chtít dlouhodobě spolupracovat, jsme jediné interní call centrum v naší společnosti Co od Tebe očekáváme: o Maturitní vysvědčení o Plynulou češtinu nebo slovenštinu o Uživatelskou znalost práce na PC o Chuť do práce a týmového ducha. o A vše ostatní Tě rádi naučíme A my ti za to nabídneme: o Stabilní pracovní místo v renomované společnosti o Propracovaný systém zaškolení, podporu managera a zkušených kolegů o HOME OFFICE 2 dny v týdnu (cca po 3 měsících, pokud jsi šikovný i dříve) o Motivační finanční ohodnocení s fixní nástupní mzdou 24 700,- Kč (s následným zvýšení na 27 500,- Kč obvykle po 3-6 měsících) + odměny na základě tvého výkonu (průměrná měsíční odměna je 7 000 - 10 000 Kč) A širokou škálu benefitů, jakými jsou: o Zkrácená pracovní doba pouze 37,5 týdně, dvousměnný provoz (8-16 hod, 12-20 hod. takže si zvládneš i dopoledne vyřídit, co potřebuješ) o 32 dní placeného volna (30 dní dovolené + 2 dny placeného volna na dobrovolnické aktivity) o Stravenky formou příspěvku k výplatě ve výši až 2 300 Kč měsíčně o Systém Cafeterie s příspěvkem 1 000 Kč měsíčně (12 000 Kč/rok a za to už se dá pořídit hezký prodloužený víkend, Multisportka nebo penzijko) o Kanceláře 5 minut pěšky od hlavního nádraží v Brně Kde budeš pracovat? Místo výkonu Tvé práce bude na pobočce v Brně: Masarykova 26-30, 602 00 Brno. Zaujali jsme tě a rád bys věděl víc? Pokud ano, zašli nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail: Kristyna.schulzova@provident.cz nebo se nám ozvi na tel. č. +420 606 799 094

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoTELEFONY.CZ s.r.o.
od 30 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

BrnoPiya Consulting s.r.o.
od 21 800 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoProvident Financial s.r.o.
27 000 - 54 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoProvident Financial s.r.o.
26 000 - 34 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoProvident Financial s.r.o.
27 000 - 54 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 28 000 Kč



Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoTELEFONY.CZ s.r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaExxonMobil Czech Republic, s.r
od 49 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

JeseníkAZTM Services, s.r.o.
od 19 500 Kč

Pracovníci informačních služeb jinde neuvedení

Karlovy VaryKokiska s.r.o.
od 28 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

SemilyHOYA Lens CZ a.s.
od 21 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Karlovy VaryZákladní škola Hroznětín, okre
21 700 - 31 800 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.