Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem nebo telefonicky.

Hledáme někoho, kdo:
o Chce získat zkušenosti s poskytováním kvalitního a profesionálního zákaznického servisu prostřednictvím telefonu a e-mailu
o Má vynikající komunikační schopnosti a rád pracuje s různými typy zákazníků
o Se nebojí telefonovat a bude mít chuť se učit pracovat s našimi interními systémy
o Má chuť se dále vzdělávat a kariérně růst ve světě financí
o S námi bude chtít dlouhodobě spolupracovat, jsme jediné interní call centrum v naší společnosti

Co od Tebe očekáváme:
o Maturitní vysvědčení
o Plynulou češtinu nebo slovenštinu
o Uživatelskou znalost práce na PC
o Chuť do práce a týmového ducha.
o A vše ostatní Tě rádi naučíme

A my ti za to nabídneme:
o Stabilní pracovní místo v renomované společnosti
o Přátelský kolektiv všech věkových kategorií, kde si všichni tykáme
o Propracovaný systém zaškolení, podporu managera a zkušených kolegů
o HOME OFFICE 2 dny v týdnu (cca po 3 měsících, pokud jsi šikovný i dříve)
o Motivační finanční ohodnocení s fixní nástupní mzdou 27 000,- Kč (s následným zvýšení na 30 000,- Kč obvykle po 4-6 měsících) + odměny na základě tvého výkonu (průměrná měsíční odměna je 7 000 - 10 000 Kč)

A širokou škálu benefitů, jakými jsou:
o Zkrácená pracovní doba pouze 37,5 týdně, dvousměnný provoz (8-16 hod, 12-20 hod. takže si zvládneš i dopoledne vyřídit, co potřebuješ)
o 32 dní placeného volna (30 dní dovolené + 2 dny placeného volna na dobrovolnické aktivity)
o Stravenky formou příspěvku k výplatě ve výši až 2 300 Kč měsíčně
o Systém Cafeterie s příspěvkem 1 000 Kč měsíčně (12 000 Kč/rok a za to už se dá pořídit hezký prodloužený víkend, Multisportka nebo penzijko)
o Kanceláře 5 minut pěšky od hlavního nádraží v Brně

Kde budeš pracovat?
Místo výkonu Tvé práce bude na pobočce v Brně: Masarykova 26-30, 602 00 Brno.

Zaujali jsme tě a rád bys věděl víc?
Pokud ano, zašli nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail: Kristyna.schulzova@provident.cz nebo se nám ozvi na tel. č. +420 606 799 094





Plat od:
27 000 - 54 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kristýna Schulzová
606 799 094
Kristyna#schulzova|provident#cz






Podobné nabídky práce

Sekretáři (všeobecní)

PrahaGLOBAL SYSTEMS, a.s.
21 000 - 23 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

ZnojmoAGRO Jevišovice, a.s.
30 000 - 33 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Brno-venkovSMERO, spol. s r.o.
25 000 - 28 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoTELEFONY.CZ s.r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaExxonMobil Czech Republic, s.r
od 49 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

JeseníkAZTM Services, s.r.o.
od 19 500 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.