Obchodní zástupce (malo x velkoobchod)

Vaše náplň práce
  • vedení obchodních schůzek s malo i velkoobchody
  • příprava prezentací, zpracování cenových nabídek
  • péče o stávající klienty a rozvíjení obchodních vazeb
  • uzavírání obchodních případů
  • monitoring trhu, sledování trendů
  • spoluúčast při zavádění nových produktů na trh, řízení obchodních projektů

Váš profil
  • obchodní praxe s aktivním kontaktem s klienty/dodavateli (KAM, prodej, nákup, ...)
  • samostatnost, obchodní nadání, schopnost navazovat kontakty
  • komunikativnost, optimismus, drive, organizační dovednosti
  • ŘP sk. B – aktivní řidič (občasné služební cesty)

Naše nabídka
  • hlavní pracovní poměr u menší úspěšné firmy se silnou pozicí na trhu
  • možnost pracovat samostatně na nových projektech a podílet se na rozvoji firmy
  • firemní vůz i pro soukromé účely, mobil, notebook
  • osobní i profesní růst
  • sehraný tým s přátelskou atmosférou, nadšení kolegové
  • zaškolení a podpora nejen ve zkušení době
  • občerstvení na pracovišti, stravenky
  • zázemí kanceláře přímo v Olomouci
  • flexibilní pracovní doba, občasný Home office
  • nástup možný dohodou


Pokud Vás pozice zaujala, ozvěte se nám zasláním životopisu s kontakty, ať se můžeme propojit a probrat detaily této role. Budeme se těšit.

Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • obchodní praxe s aktivním kontaktem s klienty/dodavateli (KAM, prodej, nákup, ...)
  • samostatnost, obchodní nadání, schopnost navazovat kontakty
  • komunikativnost, optimismus, drive, organizační dovednosti
  • ŘP sk. B – aktivní řidič (občasné služební cesty)

Bonusy:

  • hlavní pracovní poměr u menší úspěšné firmy se silnou pozicí na trhu
  • možnost pracovat samostatně na nových projektech a podílet se na rozvoji firmy
  • firemní vůz i pro soukromé účely, mobil, notebook
  • osobní i profesní růst
  • sehraný tým s přátelskou atmosférou, nadšení kolegové
  • zaškolení a podpora nejen ve zkušení době
  • občerstvení na pracovišti, stravenky
  • zázemí kanceláře přímo v Olomouci
  • flexibilní pracovní doba, občasný Home office
  • nástup možný dohodou


Pokud Vás pozice zaujala, ozvěte se nám zasláním životopisu s kontakty, ať se můžeme propojit a probrat detaily této role. Budeme se těšit.

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Prodej a obchod
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Markéta Burešová
m#buresova|trenkwalder#com






Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?