Sociální pracovníci v azylových domech, probačních střediscích, nápravných a jiných zařízeních

Upřesňující informace: Charita Beroun hledá SOCIÁLNÍHO PRACOVNÍKA do nízkoprahového denního centra pro osoby bez přístřeší v Berouně. Máte vyšší či vysokoškolské vzdělání zaměřené na sociální práci? Nebojíte se nových výzev či máte již zkušenosti s obdobnou prací? Jste kreativní a rád/a překonáváte překážky?
Požadujeme:
znalost zákona č.108/2006 Sb. a legislativy související s poskytováním sociálních služeb týmového ducha
zodpovědnost, empatii, komunikativnost
Nabízíme:práci na 0,5 - 1,0 úvazku
32 000 - 35 000 Kč měsíčně při plném úvazku
5 týdnů dovolené sick-days
možnost dalšího vzdělávání
malý a přátelský pracovní kolektiv
práci, která dává smysl
stabilitu velké organizace
nástup možný od 1. 5. 2024
Pro více informací kontaktujte Michaelu Fišerovou, DiS. na tel: 724 216 051
Své životopisy spolu s motivačním dopisem zasílejte na e-mail dennicentrum@charita-beroun.cz.

Plat od:
24 040 Kč
Pracoviště:
Beroun
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Sociální pracovník
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
DiS. Michaela Fišerová
724216051
dennicentrum|charita#beroun#cz






Podobné nabídky práce

Asistenti učitelů

ŠumperkZákladní škola Postřelmov, okr
12 520 - 15 900 Kč

Sociální pracovníci specialisté v oblasti péče o zdravotně postižené

JihlavaINTEGRAČNÍ CENTRUM SASOV z.ú.
25 000 - 30 000 Kč

Asistenti pedagogů

DěčínVýchovný ústav, Dětský domov s
17 540 - 23 720 Kč

Pracovníci péče o děti v domácnostech

JihlavaGenerace KK, z. s.
22 500 - 24 500 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.