Vedoucí v oblasti administrativních agend

Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení. Upřesňující informace na https://www.suz.cz/kariera/vedouci-pro-cpic-olomouc/. Plat dle započitatelné praxe + osobní ohodnocení. Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, služební PC, telefon a tarif (zvýhodněné tarify od Vodafone i pro rodinné příslušníky); příspěvek FKSP, příspěvek na stravování, vzdělávací a jazykové kurzy, finanční odměny za pracovní a životní jubilea V případě zájmu kontaktovat zaměstnavatele e-mailem.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Písaři

České BudějoviceOkresní soud v Českých Budějov
21 800 - 29 560 Kč



Podobné nabídky práce

Vedoucí ostatních úředníků

NáchodMěsto Náchod
22 000 - 30 000 Kč

Písaři

ZlínKRAJSKÝ SOUD V BRNĚ
21 800 - 27 260 Kč

Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

OlomoucVojenská nemocnice Olomouc
24 100 - 31 820 Kč

Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

Česká LípaNemocnice s poliklinikou Česká
22 000 - 25 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

Nový JičínMěsto Příbor
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?