Všeobecní administrativní pracovníci

Prvotní kontakt:
e-mailem: personalni@spokojeny-domov.cz
telefonicky: 777 831 749 8-15 Po-Pá

Upřesňujicí informace:
Administrativní pracovník/ce
Do našeho týmu bychom rádi přivítali vysoce motivovanou, příjemnou a samostatnou osobnost s organizačními a komunikačními schopnostmi, která se nezalekne pracovních výzev, mnohdy nejednoduché denní operativy i stále se měnících podmínek v sociálních službách.

Co Vás čeká a nemine:
Všeobecné administrativní práce - kopírování, scan, tisk, příprava tiskopisů atd.
Práce v Excelu, Wordu a Google Workspace
Správa veškeré majetkové agendy organizace
Administrativa spojená s půjčováním kompenzačních pomůcek
Telefonická, e-mailová a osobní komunikace s veřejností v rámci půjčovny kompenzačních pomůcek
- práce s pokladnou za kompenzační pomůcky - evidence, doklady, měsíční uzávěrky aj.
- participace na správě vozového parku
- spolupráce s účetním oddělením

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
- min. SŠ vzdělání
- uživatelskou znalost práce na PC - velmi dobrou znalost MS OFFICE
- schopnost samostatného řešení úkolů, koncepční a analytické myšlení
- velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
- pečlivost, spolehlivost odpovědnost
- flexibilitu, ochotu učit se
- řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič

Velkou výhodou bude:
- zkušenost v oblasti správy majetku

Zaměstnanecké výhody:
Co Vám můžeme nabídnout:
- hlavní pracovní poměr
- možnost občasné práce z domova
- menší kolektiv a zázemí organizace rodinného charakteru
- jistotu práce danou zaměřením organizace
- slevy na regenerační služby
- mobilní telefon a notebook
- příspěvek na stravování
- 25 dní dovolené
- 3 Sick days

Plat od:
24 200 - 26 200 Kč
Pracoviště:
Mladá Boleslav
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
06.03.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Kateřina Lachorová
777831749
personalni|spokojeny-domov#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.