SAP SPECIALISTA | AUTOMOTIVE

Máte zkušenosti se SAPem? Jste klíčový uživatel? Nebo se prostě v SAPu vyznáte?

Tak se nám neváhejte ozvat, ať už jste zkušenější či méně zkušený SPECIALISTA SAPu! Co nebudete znát, to se naučíte :)

Co Vás na pozici čeká?

- systémová podpora SAP R/3 v modulech PP, SD, MM, WM, administrace MES systému
- účast na interních SAP projektech vč. projektu migrace na SAP S/4 HANA
- optimalizace podnikových procesů pomocí SAP
- školení koncových uživatelů, sběr požadavků a spolupráce na návrhu nových řešení SAP
- podpora uživatelů v oblastí SAP a řešení incidentů nahlášených prostřednictvím HelpDeskZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Nymburk
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- zkušenosi se systémem SAP
- znalost jednoho či více SAP modulů (PP, SD, MM, WM)
- min. mírně pokročilá úroveň AJ
- výhodou praxe v logistice
- výhodou zkušenosti v automotive prostředí

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- 13. a 14. mzda
- dotované stravování na pracovišti
- příspěvek na volnočasové aktivity
- výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky
a další benefity

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Specialista ERP
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Hradec Kralove (GR)
(+420) 495 213 748
k#kavanova#406285203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.