SAP SPECIALISTA | LOGISTIKA/VÝROBA | OLOMOUC

Máte praxi jako SAP SPECIALISTA pro logistické nebo výrobní moduly? Hledáte práci v mezinárodním týmu specialistů? Chcete se podílet na implementaci SAP S/4 HANA?
Domluvíte se bez problému anglicky nebo německy?

Pak hledám právě VÁS!

Do výrobní firmy v Olomouci hledáme SAP SPECIALISTU!

Vaší náplní práce bude:
- spolupráce v mezinárodním IT týmu
- úprava templatů dle interních a globálních pravidel
- hodnocení externích dodavatelů
- účast na projektu implementace S/4 HANA
- analýza procesů a jejich zlepšováníZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
70 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- znalost modulů EWM, WM, LE, TM nebo PP
- základní znalost LSMW a ABAP
- ochota vycestovat
- komunikace v AJ nebo NJ
- zkušenost s S/4 HANA výhodou

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- atraktivní mzdové ohodnocení
- možnost práce z domu
- příspěvek k penzijnímu pojištění
- flexibilní pracovní doba
- systém dalších benefitů

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Specialista ERP
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Olomouc (GR)
(+420) 584 108 780
M#Barta#405796203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.