Kontakt je možný POUZE e-mailem nebo telefonicky.Co vás na této pozici čeká?- každodenní komunikace a řešení požadavků s klíčovými zákazníky (také mimo EU) a obchodními manažery- zodpovědnost za příjem, zpracování a odeslání objednávek v podnikovém systému- podpora při vyřizování zákaznických reklamací;- zadávání požadavků na dopravu - spolupráce a komunikace s plánovačem výroby, expedičními skladníky, logistikou a ostatními odděleními v rámci společnostiJaké znalosti a dovednosti byste měli mít?- potřebujeme pohodového, příjemného a komunikativního kolegu, který se bez problémů domluví anglicky jak ústně tak i písemně- hledáme člověka se smyslem pro týmovou spolupráci, ne sólistu- někoho kdo se nebojí práce s PC, dobře ovládá programy MS Office- ideálně má zkušenost na obdobné pracovní pozici- je ochotný učit se novým věcem, nebojí se změn- je systematický, časově flexibilní a umí si práci dobře zorganizovatZaměstnanecké výhody:Co u nás najdete:- velmi dobré mzdové ohodnocení- týden dovolené navíc- 2x sick day,- pružnou pracovní dobu, zkrácený úvazek 37,5 hod/týden- nadstandardní příspěvek na penzijní připojištění- 51 Kč denně stravenkový paušál- kantýna a teplá jídla na pracovišti (výběr z 6 jídel)- kafetérie- podporující tým a stabilitu mezinárodní společnosti