ROZPOČTÁŘ/KA | TÁBORSKO

Skvělá příležitost pro všechny ROZPOČTÁŘE! V oboru stavebnictví hledáme do české firmy novou, technicky zdatnou posilu. Nemusíš mít deset let praxe na obdobné pozici - máme fungující tým, který tě do všeho zasvětí! Neobejdeš se ale bez dobrého technického backgroundu.

Jako KALKULANT/KA budeš mít na starosti:
- sestavování kalkulací
- tvorbu cenových nabídek
- optimalizaci nákladů pro zajištění konkurenceschopnosti
- neustálé vzdělávání v oblasti trendů ve stavebnictvíZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Tábor
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SŠ vzdělání technického zaměření
- technické a obchodní myšlení
- komunikativnost

Bonusy:

- 5 týdnů
- finanční bonusy/prémie
- flexibilní pracovní doba
- možnost částečného home office
- sickdays
- mobil, notebook
- příspěvek na dopravu 2 Kč/km
- závodní stravování
- příspěvek na dovolenou
- podpora profesního růstu
- ryze česká společnost

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Rozpočtář/kalkulant
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Ceske Budejovice (GR)
(+420) 389 502 940
j#pudivitrova#406215203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Česká LípaSAP Mimoň spol. s r.o.
37 000 - 50 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Jindřichův HradecCIZ - AGRO, a.s.
33 000 - 43 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

PrahaClearstream Services Prague Br
od 58 000 Kč

Úředníci v oblasti statistiky

TrutnovPekárny a cukrárny Náchod, a.s
od 21 300 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

LiberecSdružení TULIPAN, z.s.
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?