Specialisté v oblasti logistiky

Chcete-li se přihlásit, zašlete svůj životopis a stručný dopis, ve kterém popíšete své zkušenosti na email: e-mail: jobs@alis-tech.com Pracovní doba: flexibilní pracovní doba (počátek mezi 6:00-9:00) Náplň práce: Koordinátor skladu a logistiky ve společnosti ALIS Tech s.r.o. bude hrát klíčovou roli v dohledu nad provozem skladu a současně bude asistovat s logistikou, expedicí a příjmem zásilek. Tato role vyžaduje silné organizační dovednosti a smysl pro detail. Klíčové odpovědnosti: Koordinace a dohled nad provozními činnostmi skladu, včetně příjmu, skladování a distribuci zboží, Řízení úrovně zásob a pravidelné kontroly skladových zásob a evidence skutečnosti ve firemním IS, Příprava dopravních dokladů, štítků a zajištění správného balení výrobků, Asistence při plánování a koordinace příchozích a odchozím zásilek s důrazem na včasnou dodávku, Asistence při řízení dopravy a kurýrních služeb s orientací na termín plnění zakázek, Zpracování sledování zásilek a řešení souvisejících problémů nebo zpoždění, Udržování přesných záznamů o všech činnostech skladu a logistiky, Zajištění souladu s bezpečnostními a regulačními standardy ve skladu a během dopravy, Asistence při vyhodnocování a výběru poskytovatelů dopravy a logistických služeb, Udržování čistého a organizovaného prostředí skladu, Poskytování podpory v jiných úkonech souvisejících se skladem a logistikou podle potřeby. Požadujeme: pružná pracovní doba, Zkušenosti na obdobné pozici nebo v příbuzné roli jsou výhodou, Silné schopnosti řešení problémů a smysl pro detail, Alespoň pasivní znalost angličtiny výhodou, Schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu, Odpovědnost a důslednost, Smysl pro pořádek, pečlivost, Znalost práce na PC, Fyzická zdatnost. Nabízíme: Plat podle tvých zkušeností a znalostí, Možnost profesního růstu a rozvoje, Otevřené a spolupracující pracovní prostředí, Pružná pracovní doba, Výuka angličtiny, Sick days po domluvě, Příspěvek na stravování, K dispozici dostaneš zařízení, která potřebuješ k práci (PC, sim karta, příp. další), Teambuildingové akce, Kurzy a školení. Společnost ALIS Tech s.r.o. je vývojová firma, co mění pracovní prostředí velkých podniků na super bezpečné místo. Naší misí je díky inovativní technologii zachraňovat lidské životy. Aplikujeme nejnovější trendy tam, kde to jiné nenapadne. Upřímně nás děsí představa stagnace. Razíme pravidlo, že každý ALISÁK má hlas a umí ho použít, je zodpovědný za svůj růst, ve kterém ho maximálně podporujeme a je autentický.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti dopravy

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Specialisté v oblasti logistiky

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
50 000 - 60 000 Kč

Specialisté analytici rozborů, studií, racionalizace výroby

Uherské HradištěAircraft Industries, a.s.
40 000 - 50 000 Kč

Specialisté analytici rozborů, studií, racionalizace výroby

Uherské HradištěAircraft Industries, a.s.
35 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?