Obsluha kotlů na vytápění, ohřívačů a výměníků (kromě obsluhy kotlů lodí a lokomotiv)

1. kontakt e-mailem, nejlépe přiložte stručný životopis. Vhodným uchazečům se ozveme obratem.: pavla.nemcicova@witkowitz.cz Požadavky: obsluha vyhrazených tlakových zařízení dle vyhlášky 18/1979 Sb. - zaškolíme Vhodné pro OZP s maximálně 2. stupněm invalidity. Nástup možný IHNED. Náplň práce: - Kontrola výměníkových stanic se zápisem do Provozního deníku - Kontrola chodu čerpadel a celého systému vytápění - Regulace topení v zimním období v halách a správní době - Měření teplot v halách v zimním období Benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, firemní vzdělávání, pružná pracovní doba, příspěvek na kartu Multisport

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Obsluha ostatních kotlů a příbuzných zařízení

OstravaMoving Rial s.r.o.
210 - 300 Kč

Obsluha zařízení spaloven

ProstějovMEGAWASTE-EKOTERM, s.r.o.
od 40 000 Kč

Obsluha parních turbín, kotlů a příbuzných zařízení

ŽatecŽatecká teplárenská, a.s.
25 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?