STRATEGICKÝ NÁKUPČÍ | LIBEREC | 55 000 KČ

Máte zkušenosti na pozici nákupčího a domluvíte se anglicky? Pak hledáme právě Vás!

Pozice: STRATEGICKÝ NÁKUPČÍ | LIBEREC | 55 000 KČ

Vaší náplní práce bude:

- Objednávání materiálu a služeb a následné zpracovávání faktur
- Komunikace s dodavateli a sjednávání cen, uzavírání smluv
- Provádění průzkumu trhu
- Vyhledávání nových dodavatelů
- Příprava a provádění výběrových řízení
- Práce v SAPu a správa nákupních dat
- Nákupní strategie ve spolupráci s centrálním nákupemZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici min. 2 roky
- zkušenosti s vedením výběrových řízení, nákupní strategií
- AJ na úrovni B2 - pro denní komunikaci
- SAP výhodou

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na stravování
- vzdělávací školení a jazykové kurzy

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Nákupčí
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Liberec (GR)
(+420) 489 208 930
d#kozusnik#405965203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.