Odborní účetní všeobecní

Náplň Vaší práce bude zejména:
" realizace a kontrola účetních operací velké výrobní společnosti
" práce na roční uzávěrce, spolupráce s auditory a úřady
Co se od Vás očekává
" vzdělání min. SŠ ekonomického směru s maturitou
" praxe v oblasti účetnictví ve výrobní mezinárodní společnosti se zaměřením na skladové a materiálové účetnictví podmínkou
" orientace v daňové a účetní problematice (znalost aktuální legislativy)
" min.pasivní znalost AJ
" uživatelská znalost práce na PC - dobrá znalost MS Office (zejména Excel)
" zkušenost se systémem SAP výhodou/nikoliv podmínkou
" ochota učit se novým věcem, časová flexibilita, aktivní přístup k řešení problémů, schopnost týmové spolupráce
" analytické schopnosti, spolehlivost, důslednost a zodpovědnost
Nabízíme Vám mj.:
o Práci na HPP ve stabilní firmě s více než 20ti letou historií a zázemím silné mezinárodní společnosti
o Flexibilní pracovní dobu, dobré platové ohodnocení odpovídající Vaší praxi a zkušenostem
o 25 dnů dovolené, stravenková karta, káva a čaj na pracovišti, mobilní telefon, notebook, dárek k narozeninám a Vánocům, vánoční večírek, po 1.roce příspěvek 1000,-Kč/měs. na penzijní připojištění
o Termín nástupu dohodou
Nabízíme: Stravenková karta, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, dárek k narozeninám, vánoční večírek, vánoční dárek, odměny za dobré výsledky společnosti, mimoř.odměna za inovativní nápady

Kontakt Po - Pá 8:00 - 16:00

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Mělník
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
13.02.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michaela Kubalová
775 869 124; 315 630 324
info|retal#cz






Podobné nabídky práce

Mzdoví účetní

VsetínSVĚT OKEN s.r.o.
od 26 000 Kč

Mzdoví účetní

LitomyšlMACH DRŮBEŽ a.s.
od 30 000 Kč

Odborní fakturanti

NymburkSp - Tech, s.r.o.
23 000 - 40 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

PrahaMěstská část Praha 21
23 390 - 34 370 Kč

Odborní účetní všeobecní

BřeclavINA TRANS spol. s r.o.
28 000 - 34 000 Kč

Účetní všeobecní

České BudějoviceMarie Kolářová
15 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?