Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

Náplň práce:
o administrace personální agendy
o tvorba a zveřejňování inzerátů v rámci náboru zaměstnanců
o vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
o péče o stávající zaměstnance
o dodržování zákoníku práce a dalších právních předpisů

Co od Vás očekáváme:
o německý jazyk na komunikativní úrovni podmínkou
o praxe v na obdobné pozici podmínkou
o zkušenost s personálním programem Target výhodou
o zkušenost s náborovým marketingem (online / offline) výhodou
o spolehlivost, pečlivost, ochota učit se novým věcem
o uživatelská práce s PC (Microsoft Office)

Co Vám můžeme nabídnout:
o zajímavá, rozmanitá a samostatná práce
o stabilní zázemí silné společnosti
o příspěvek na penzijní připojištění
o příspěvek na dopravu
o dovolená navíc
o Sick day
o jazykové kurzy, školení
o firemní telefon i pro soukromé účely

Plat od:
30 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Tachov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
10.04.2024
Obor a Profese:
HR specialista
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Sandra Ertlová
720 936 818
sandra#ertlova|elflein#de






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

Jindřichův HradecSlatinné lázně Třeboň s.r.o.
40 000 - 47 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrachaticeŠINDELÁŘ SPEDITION s.r.o.
od 25 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

České BudějoviceBohemia Works Montagen Managem
25 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?