POPIS ČINNOSTI: Vedení dokladů při realizaci akce (např. dodávka stavebních prací nebo nová technologie), kontrola fakturace a vedení archivu investičních akcí firmy. Vyhledávání podkladů pro investiční akce, příprava žádostí o vyjádření ke stavebním akcím a příprava žádostí k vydání povolení stavby. Zařazování nového hmotného majetku do majetku společnosti. Vyhotovování likvidačních protokolů majetku. Vedení kompletní agendy pro oblast nakládání s odpady. Vedení agendy v zavedeném systému metrologie. Vyhotovení podkladů pro statistiku. Spolupráce s ostatními odděleními a pracovišti společnosti. Kvalifikované a samostatné vyřizování záležitostí v oblasti přidělené agendy, zajištění administrativních prací spojených s činností oddělení.POŽADUJEME:- znalost čtení výkresové dokumentace- znalost práce na PC (Excel, Word)- samostatnost, spolehlivost, systematičnost, pečlivost- kladný vztah k administrativě- ochota učit se novým věcem- řidičský průkaz sk. B NABÍZÍME:- stravenkový paušál- životní pojištění- benefitní poukázky- příspěvek dětem na letní táboryKONTAKT: telefonicky 8 - 14 hodin nebo e-mailemFencl Petr Ing., tel.: 602 100 365, e-mail: technika@nopek.cz