Přijmeme asistent/ku na podporu databázového oddělení pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů. Možnost částečně kombinovat s prací z domu.Pracovní místo je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned. Na pozici nabízíme zkrácený úvazek 4h.Co budete dělat:Zajišťovat informace a následně je doplňovat do databáze produktů.Pravidelná kontrola databáze produktů.Potřebnou administrativu s tím spojenou.Co nabízíme za dobře odvedenou práci:SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci.Plat dostanete vždy včas.Stravenkový paušál cca 2 450 Kč měsíčně (116 Kč / pracovní den).Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.5 týdnů dovolené.Kartu do obchodního řetězce.Volné víkendy a svátky.Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží. Jaký je náš asistent/asistentka:Je stejně spolehlivý/á a zodpovědný/á jako ostatní v týmu.Pečlivý/á, zodpovědný/á a ochotný/á.Ovládá práci na PC + MS Office - Excel + Word - uživatelská znalost.Životopis zašlete kontaktní osobě na e-mail prokesova.l@smero.cz Lenka Prokešová.