Rozpočtáři specialisté

1. kontakt E-MAILEM. STručný životopis zašlete na: pavla.nemcicova@vitkovice.cz
Požadavky: SŠ vzdělání technického směru; schopnost číst a orientovat se v technických výkresech; zkušenost s cenotvorbou a kalkulacemi; základní znalost AJ (především technické výrazy); znalost MS Office - zejména Excel; dobré komunikační a organizační schopnosti; schopnost samostatného rozhodování, ale i týmová spolupráce; nástup možný IHNED

Náplň práce:
- Stanovení pracnosti
- Zpracování poptávek od zákazníků
- Tvorba cenových rozpočtů a kalkulací
- Tvorba podkladů pro analýzy
- Hodnocení realizovaných projektů
- Sledování vývoje cen materiálu a kooperací na trzích

Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, firemní vzdělávání, pružná pracovní doba, příspěvek na kartu Multisport

V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem, nejlépe přiložte stručný životopis.
Vhodným uchazečům se ozveme obratem.




Plat od:
30 000 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Finanční účetní
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Pavla Němčicová
pavla#nemcicova|vitkovice#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

BrnoMoravia IT s.r.o.
30 000 - 50 000 Kč

Hlavní účetní

BruntálDomov pro seniory Vrbno, přísp
23 390 - 37 170 Kč

Rozpočtáři specialisté

JeseníkJiří Marinka
33 000 - 37 000 Kč

Rozpočtáři specialisté

BrnoDIRS Brno s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.