SPECIALISTA PLC | ELEKTRO | 2 SMĚNY

Chceš rozjet svoji kariéru v oblasti PLC programování nebo už se můžeš pochlubit několikaletou praxí v oboru? V obou případech dostaneš šanci doplnit náš tým na pozici SPECIALISTY PLC. Nejdůležitějšími předpoklady pro úspěch je elektro vyhláška a znalost řídících systémů.

Tvoje pracovní dny budou zahrnovat především:
- diagnostiku poruch elektro zařízení
- práci na robotizovaných pracovištích
- programování v CAD
- opravy a údržbu elektro zařízení

Na nic nečekej a pošli nám svůj životopis!Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Český Krumlov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- vzdělání v oboru elektro
- vyhláška 50 min. §6 (nově NV 194/2022)
- znalost CAD/CAM
- znalost některého z řídících systémů Sinumeric/Fanuc/Heidenhein
- ochota pracovat na 2 směny (+ 1x za 5 týdnů pohotovost)

Bonusy:

pět týdnů dovolené
různé sportovní a kulturní akce pořádané firmou
příspěvek na obědy
prémie na dovolenou a vánoce
příspěvek na životní pojištění
příspěvek na jazykové kurzy
příspěvek na školení a kurzy
příspěvek k životnímu jubileu
věrnostní příspěvek za odpracovaná léta u firmy
finanční podpora při dlouhodobé nemoci

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Elektrotechnik
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Ceske Budejovice (GR)
(+420) 389 502 940
j#pudivitrova#405375203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.