Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

První kontakt:
e-mail: officemanager@uacuas.com - žádáme o zaslání životopisu a motivačního dopisu.

Společnost se zabývá výrobou jednotlivých součástek, komponentů a elektroniky pro letecký sektor.
Výhodou je dobrá znalost českého a ukrajinského jazyka.

Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené.

Plat od:
33 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
26.01.2024
Obor a Profese:
HR specialista
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Olesia Ivanov
774 600 278
officemanager|uacuas#com






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 40 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

BřeclavDiakonie ČCE- středisko BETLÉM
od 30 000 Kč

Personální referenti

PřerovRandstad Services s.r.o.
34 500 - 35 000 Kč

Personální referenti

Havlíčkův BrodFOVY s.r.o.
od 24 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrachaticeMĚSTO PRACHATICE
25 280 - 37 170 Kč

Personální referenti

Hradec KrálovéPTM Invest holding a.s.
od 26 500 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.