STRATEGICKÝ NÁKUPČÍ

Jste dynamická osobnost, která nesedí v koutě? V angličtině se dorozumíte bez problémů a máte obchodního ducha? Vyjednávání s dodavateli je pro Vás brnkačka a máte alespoň nějakou zkušenost? Pak hledáme právě Vás!
Co vás na pozici nákupčího čeká?
- Zodpovědnost za nákup dílů pro nové výrobky.
- Vyjednávání s dodavateli, hledání nových dodavatelů a zajišťování, aby díly byly dodávány v požadované kvalitě a za co nejnižší cenu.
- Spolupráce s ostatními odděleními při řešení problémů souvisejících s díly.
- Plánování t investic do dílů a sledovat vývoj cen.
- Příprava reportů a analýz, které pomohou společnosti zlepšit nákup dílů.Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Ústecký kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

-SŠ nebo VŠ ( ekonomické nebo technické výhodou)
-Dobře zvládnutý anglický jazyk.
-Znalost práce s MS Office.
Přednosti:
- zkušenosti z nákupu ve výrobní společnosti
- vyjednávací schopnosti
- dynamická osobnost, která vezme věci do vlastních rukou!

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- příspěvek na penzijní pojištění,
- příspěvek na dojíždění,
- hrazené jazykové kurzy,
- pružná pracovní doba,
- bonusový systém odměňování,
- příspěvek na stravování kafeterie.

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Nákupčí
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Usti nad Labem (GR)
(+420) 417 662 810
J#Macakova#405395203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?